Lehed

teisipäev, 12. juuli 2011

Paneeritud kabatšok


Igal suvel on minu menüüs kohustuslikus korras paneeritud kabatšok (suvikõrvits). Iga kord seda süües meenub mulle lapsepõlv:). Meenub, kuidas me sõbrannaga tema köögis sõime praetud kabatšokki ja tema haukas kõrvale veel ka verivorsti. Just-just verivorsti:D. Ta elab Saksamaal ja kuna seal vähemalt siis (aasta võis siis olla 1995 vms) polnud verivorsti müügil, siis igal suvel, kui ta Eestis käis, sõi ta verivorstist isu täis. Ja vahet polnud, et suvi oli:D. Mäletan just seda, et kodus ma kabatšokki ei söönud, aga sõbrannaga koos süües maitses see kuidagi eriti hästi ja sest peale on see lihtne amps olnud mu menüüs. Kabatšokki on mõnus süüa kohe pannilt tulnuna ja kasta hapukoore sisse (hapukoorele võib lisada ka nt adžikat või selle puudumisel ka tšillikastet).

Vaja läheb:
1-2 noort kabatšokki (~10-15 cm pikkust)
jahu
1-2 muna
soola
~ 100 ml õli (praadimiseks)

hapukoort + adžikat või tšillikastet

Võta ette 3 taldrikut. Ühele puista jahu (tunde järgi) ja soola, sega ära. Teisel taldrikul klopi muna lahti ja lisa veidi soola. Kolmas taldrik jäta kõrvale.

Viiluta kabatšok u.1cm paksusteks viiludeks (võib eelnevalt ka ära koorida kabatšoki, nagu mina seda teen). Kasta kabatšoki viilud ühe kaupa alguses korraks jahu sisse, siis muna sisse ja siis kasta taas jahu sisse ja tõsta kolmandale taldrikule. Paneeri niimoodi kõik kabatšoki viilud ära.

Kuumuta pannil õli ja prae kabatšokiviilud mõlemalt poolt kuldpruuniks. Sega hapukoor ja adžika ning söö soojalt.

1 kommentaar: