Lehed

esmaspäev, 7. september 2009

A`la möögen :D


Kooliaasta alguse puhul toimus meil töö juures koosolek ja sel aastal jätkati traditsiooni, kus igaüks toob kaasa midagi oma ja hääd. Mina tegin tol päeval tosca kooki Silja tellimusel. Üks töökaaslane tõi aga ühte mõnusat möögenit, mis tuletas mulle meelde vanaema tehtut kunagi lapsepõlves. Ma ei teagi, miks ta enam seda ei tee. Igatahes jõudsin otsusele, et teen seda ise. Tulemus on igatahes super. Kogustega on natuke keeruline, kuna panin koguseid suht silma ja tunde järgi.

Vaja läheb:
1 suvikõrvits
~5 tomatit
2 punast paprikat
2 porgandit
sibul
4-5 küüslauguküünt
soola
pipart
1 spl punase veiniäädikat
natuke tomatikastet

Tükelda sibul ja küüslauk ning pruunista need pannil. Koori suvikõrvits ja lõika kuubikuteks. Tükelda tomat. (Mina ei koorinud seda). Puhasta ja tükelda paprika. Lõika porgand pisikesteks tükkideks. Pane kõik potti ja vala veidi vett peale. Lisa sibul ja küüslauk ning maitsesta soola ja pipraga. Hauta umbes tund aega ning lisa siis äädikas ja tomatikaste. Hauta veel umbes tund aega.

Kui tahad salatit hoiustada, siis vala kogu see tulemus purki*.
* Pese purgid hoolikalt pesuvahendiga puhtaks ning loputa võimalikult kuuma ja rohke veega. Seejärel tõsta purgid kaheks minutiks mikrolaineahju. Lase potis vesi keema ning kuumuta kaaned läbi. See võtab mõne minuti. Seejärel vala salat purki ja kaaneta korralikult. Minul säilivad salatid jm hoidised selle meetodi juures väga hästi.

Mina panin saadud salati kahte purki, kuid esimene on peaaegu otsas, seega usun, et minul rändab see möögen lähi ajal nagu võluväel kõhtu. Mulle maitseb möögen külmalt ning ta sobib eriti hästi liha kõrvale.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar